teklaland

teklaland

Új év, új szolgáltató

2017. január 27. - teklaland

13166945_996596383729630_381002420_n.jpg

Szóval sziasztok, Tekla vagyok, aki évek óta a blogger.com-ot (közismertebb nevén Blogspot) használja, de eljött az az idő, amikor valami másra, valami újabbra, valami frissre vágyott. Na és persze az is vonzott, hogy mióta a bloggeren változtattak, azóta az alap kezelőfelület elég kusza lett, annak, akinek több blogja is van, nem biztos, hogy jó ez így. Nekem legalábbis nem tetszett egyáltalán.

De hogy mi is ez a blog? Nem szerettem volna a teljes nevemen futni, egészen egyszerűen azért, mert valami kreatívabbra vágytam. Tekla land, ez sem egy agysebészet, és benne van a nevem is (amit mindenképp szerettem volna), amolyan egyszerű, de nagyszerű alapon.

A személyes blog témában viszont nem mozgok otthonosan, de néha azért tényleg jól esik megosztani ezt-azt, például fényképeket, élménybeszámolót, vagy akár csak néhány soros szösszeneteket, avagy olyasmit, ami egy tweetbe nem fér bele.

Eme virágos kép pedig saját, és mert nagyon várom már a tavaszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://teklaland.blog.hu/api/trackback/id/tr5112157523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása