teklaland

teklaland

Őszi kirándulás a Mátrába

2016. november 19. - teklaland

szerk_nagy.JPG

Még november elején volt egy kissé kalandos kirándulásunk a Mátrába, pontosabban az ottani kalandparkba. Én azzal a nem titkolt szándékkal indultam útnak, hogy leginkább csak fotózni fogok, és így is tettem, nem nagyon másztam fel sehova.

szerk4.JPG

szerk1.JPG

szerk9.JPG

szerk8.JPG

szerk7.JPG

szerk6.JPG

szerk5.JPG

szerk13.JPG

szerk11.JPG

szerk10.JPG

Az őszi erdőnek egyébként annyira szép színei vannak, amin pedig még inkább ámultam, hogy ha maga a kép nem is lett annyira nagyon szép, egy kis szerkesztési játékkal mégis mennyit lehet rajta dobni, milyen csodásan elő lehet varázsolni azokat a szépséges színeket.

És ha már szerkesztés: a fényesítés a guilty pleasure-öm, annyira imádom! Utóbbi egyébként portréknál tud megbolondítani, a családról készítettem ilyesmi lesifotókat séta közben, de azokat ide nem szeretném kitenni, érthető okokból.

Ez a bejegyzés eredetileg nem ezen a blogon jelent meg, később emeltem át ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://teklaland.blog.hu/api/trackback/id/tr3112166191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása